Accent Adviseurs Hero image

Werken bij Accent adviseurs

Senior adviseur Ruimtelijke Ontwikkeling, 36-40 uur

Buig jij je graag over vraagstukken hoe wij onze leefomgeving moeten inrichten? Vind jij uitdaging in inhoud én proces? En zoek je de ruimte om de grenzen van je vak te verkennen? Wij zijn op zoek naar een ervaren adviseur op het vlak van ruimtelijke ontwikkeling.

Wij hebben die ruimte voor jou

Om antwoord te kunnen blijven geven op de omgevingsvraagstukken van onze opdrachtgevers, zoeken wij een adviseur Ruimtelijke Ontwikkeling (RO). Als adviseur RO hoef je je bij ons nooit te vervelen. Je adviseert onze opdrachtgevers over uiteenlopende ruimtelijke vraagstukken, zoals in- en uitbreidingslocaties, centrumplannen, herontwikkelingen van stedelijk én landelijk gebied. Je werkzaamheden zijn divers, van beleidsanalyse tot probleemverkenning, van locatiestudie tot strategisch advies, van inhoudelijk vraagstuk tot juridisch advies.

Over ons

Accent adviseurs is opgericht in 2005 en bestaat uit specialisten en generalisten. Als adviesbureau voor de fysieke leefomgeving ontwikkelen wij visies binnen een complex speelveld van wensen, trends en regels. Binnen deze kaders belooft Accent één ding: we geven behoeften, opdrachtgevers en de maatschappij de ruimte.

Wat vragen wij van jou als senior adviseur RO?

  • minimaal een afgeronde HBO-opleiding;
  • ervaring als adviseur op het op gebied van RO;
  • gemakkelijk in omgang met professionals, bewoners/omgeving en bestuurders;
  • goed communiceren en helder schrijven;
  • haalt energie uit het laten groeien van jonge collega’s;
  • initiatiefrijk, breed georiënteerd en je staat open voor een uitdaging.
    —

Wat bieden we jou?

  •  een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket bestaande uit:
    – salaris passend bij je kennis en ervaring: €4.000 – €5.700 per maand
    – 8% vakantiegeld en winstuitkering
    – 28 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband
    – een goede pensioenregeling en verzekeringspakket
    – een passende reiskostenvergoeding
    – studiekostenregeling
    – laptop en telefoon van de zaak
  • uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • samenwerken met een mix van jonge en ervaren collega’s;
  • een ideaal te bereiken werklocatie;
  • een professionele, informele en vooral ook leuke werkomgeving;
  • hybride werken, vergoedingen voor thuiswerken.

Daarnaast is er ook ruimte voor plezier. Een potje tafelvoetbal na de gezamenlijke lunch of alvast afschakelen voor het weekend tijdens de vrijdagmiddagborrel, horen er wat ons betreft ook bij.

Pak jij die ruimte? Solliciteer direct!

Als we je interesse hebben gewekt, aarzel niet en stuur je motivatie en curriculum vitae naar secretariaat@accentadviseurs.nl

Na alle informatie toch nog een vraag? Neem dan contact op met Marcel Brands. Marcel helpt je graag verder!
Via mail: marcelbrands@accentadviseurs.nl en telefoon: 040-3030095.